Ładowanie...

Wycieczka do Morskiego Oka z dnia 19.08.2018

Chodzimy po górach i zdobywamy Górską Odznakę Turystyczną PTTK.

W niedzielę 19 sierpnia odbyła się kolejna bezpłatna wycieczka dla turystów indywidualnych, w ramach akcji „Chodzimy po górach i zdobywamy Górską Odznakę Turystyczną PTTK”. Wycieczki organizowane są przez Oddział Tatrzański PTTK i Koło Przewodników Tatrzańskich PTTK im. Klimka Bachledy w Zakopanem. W wycieczce wzięło udział 12 osób z Warszawy, Krakowa, Katowic, Białegostoku, Częstochowy, Zakopanego, Chochołowa i Kościeliska.

Wycieczka rozpoczęła się o godzinie 9-ej z parkingu na Palenicy Białczańskiej       i po kilkakrotnym zatrzymywaniu się na szlaku w najciekawszych widokowo i historycznie miejscach, doszliśmy do schroniska PTTK w Roztoce. Potem poszliśmy do Morskiego Oka. Cały czas mieliśmy bardzo ładną, słoneczną pogodę, więc mogliśmy podziwiać ten najpiękniejszy i największy staw tatrzański i wspaniałe widoki okolicznych szczytów. Następnie obeszliśmy Morskie Oko dookoła i mieliśmy możliwość z bliskiej odległości, tuż przy szlaku obserwować pasącego się młodego jelenia.

Zapraszamy na następną naszą wycieczkę dla turystów indywidualnych organizowaną w niedzielę 2 września Doliną Roztoki do schroniska PTTK w Dolinie Pięciu Stawów Polskich.

Zbiórka o godzinie 9-tej na początku szlaku przy Wodogrzmotach Mickiewicza.