Ładowanie...

Wycieczka na Halę Kondratową z 15.07.18

Chodzimy po górach i zdobywamy Górską Odznakę Turystyczną PTTK.

W niedzielę 15 lipca 2018 roku Oddział Tatrzański PTTK i Koło Przewodników Tatrzańskich im. Klimka Bachledy PTTK w Zakopanem zorganizowały drugą  w tym roku, bezpłatną wycieczkę w ramach akcji „Chodzimy po górach i zdobywamy Górską Odznakę Turystyczną PTTK”,

W wycieczce wzięło udział 25 osób z Gdańska, Lublina, Torunia i Zakopanego.

Wyruszyliśmy z Kuźnic do Pustelni Świętego Brata Alberta.

Potem poszliśmy szlakiem obchodząc dołem Polanę Kalatówki do schroniska PTTK na Hali Kondratowej. W rejonie otworu jaskini Bystrej szczegółowo opowiedziałem tragedię, jaka rozegrała się w marcu 1987 roku (śmierci jugosławiańskiego nurka w V syfonie jaskini). W drodze powrotnej wstąpiliśmy do hotelu górskiego PTTK na Kalatówkach. Przy pochmurnej pogodzie, ale bez deszczu mogliśmy zrealizować założony cel naszej wycieczki – bezpiecznego i przyjemnego, turystycznego wędrowania po Tatrach, poznawania piękna przyrody tatrzańskiej i historii naszej ojczystej ziemi.

Serdecznie zapraszamy na następną, bezpłatną wycieczkę (turyści kupują tylko bilety wstępu do TPN), która odbędzie się w niedzielę 22 lipca br. do Doliny Kościeliskiej i nad Staw Smreczyński.

Zbiórka o godzinie 9-tej w Kirach przy budce kasowej TPN.